SANKO OKULLARI “5’İNCİ KAYAK KAMPI” TAMAMLANDI SANKO Okullarının geleneksel kayak kampının 5’incisi ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin katılımıyla Kayseri Erciyes'te yapıldı. Toplam 108 öğrencinin katıldığı kamp programına SANKO Okullarından 8 öğretmenin yanı sıra, 10 kayak öğretmeni eşlik etti. Kampta öğrencilerden 28’i snowboard, 80’i kayak eğitimi aldı. Gündüz kayak eğitimi alan öğrenciler; akşam dj eşliğinde düzenlenen hoş geldin partisinde karda sucuk ekmek yedi, gece kayağı ile neşeli anlar yaşadı. SANKO Okulları Beden Eğitimi Öğretmeni Yunus Emre Ferligül, programın öğrencilerin kayak eğitimi almalarına fırsat vermesinin yanı sıra, dayanışmanın, paylaşmanın, ekip çalışmasının, sosyalleşmenin ve sorumluluk duygusunun gelişmesini de pekiştirdiğini söyledi. SANKO OKULLARININ KLAVYE YARIŞMASI BAŞARISISANKO Okulları öğrencileri Uluslararası Bilgi İşlem Federasyonu Türk Grubu Başkanlığı İntersteno tarafından düzenlenen “13’üncü İhsan Yener Klavye Şampiyonası”nda farklı kategorilerde Türkiye birincisi, ikincisi, dördüncüsü ve altıncısı oldu.Türkiye genelinden 61 şehirdeki 253 okulda öğrenim gören 1.150 öğrencinin katılımıyla düzenlenen yarışma, 4 farklı yaş grubu olmak üzere anadil ve çoklu dil kategorilerinde gerçekleştirildi.Uluslararası Bilgi İşlem Federasyonu’na bağlı ve uluslararası kurallar ile 2006 yılından beri düzenlenen klavye yarışmasında, ekranda verilen metnin aynı şekilde yazılması isteniliyor. Yarış süresi 10 dakika olup, en az hata ile en hızlı yazan öğrenci belirleniyor. 13-16 yaş grubunda Türkiye genelinden 214 öğrencinin yarıştığı klavye yarışmasında SANKO Fen ve Teknoloji Lise öğrencisi Mahmut Tosun anadil kategorisinde Türkiye 2’ncisi, çoklu dil kategorisinde ise Türkiye 6’ncısı oldu.0-12 yaş grubunda Türkiye genelinden 166 kişinin katıldığı yarışmada anadil kategorisinde SANKO Ortaokulu öğrencilerinden Mete Kağan Altun Türkiye 6’ncısı, çoklu dil kategorisinde ise Türkiye 1’incisi oldu. Yine çoklu dil kategorisinde yarışan Kerem Aydınçelebi ise Türkiye 4’üncülüğünü kazandı.SANKO Okulları Genel Müdürü Melike Toklucu, öğrencilerinin farklı yaş grubu ve kategorilerde Türkiye derecesi elde etmelerinin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, öğrencilerini kutladı.
BÖLGESEL
22 Ocak 2018 - 16:28
Güncelleme: 22 Ocak 2018 - 16:31
SANKO HABERLERi (2)
BÖLGESEL
22 Ocak 2018 - 16:28
Güncelleme: 22 Ocak 2018 - 16:31





