HACILAR’DA İÇME SUYU ÇALIŞMALARI SÜRÜYORKahramanmaraş Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü mahallelerin içme suyu problemlerine çözüm olmaya devam ediyor.Onikişubat ilçesi Hacılar Mahallesinin şebekesinin yeni olmasına rağmen içme suyu isale hattının eski oluşundan dolayı mahallenin %30’u kesintisiz suya ulaşamamaktaydı. KASKİ Genel Müdürlüğü Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç’un talimatı üzerine mahallede isale hattı çalışması başlattı. Mahallede yapılacak 4.6 km’lik isale hattının ekiplerin yoğun çalışması sonucunda 3 km’lik kısmı tamamlandı. Kalan kısmın kısa sürede tamamlanarak mahallenin tamamına kesintisiz su ulaştırılması hedefleniyor.Hacılar’da yapılan içme suyu çalışmaları ile ilgili Muhtar Selahattin Yıldız şu ifadeleri kullandı:’’ Mahallemizde uzun yıllardır süren içme suyu sorunumuz vardı. Bunun yanında yol problemimiz bulunuyordu. Şu anda çalışmalar devam ediyor. Çalışmalar için öncelikle Büyükşehir Belediye Başkanımız Fatih Mehmet Erkoç’a teşekkür ederim. İçme suyu problemimiz çözüldüğü için mahalle halkımız da oldukça memnun. Emeği geçenlerden Allah razı olsun’’dedi. ÇUKUROVA TÜNEL KAVŞAK’A İLK ASFALTKahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi tarafından geçtiğimiz aylarda yapımına başlanan Çukurova Tünel Kavşak Projesinde ilk asfalt dökülmeye başlandı.Yapımı hızla devam eden Çukurova Tünel Kavşak’ta forekazık çalışmaları ve kirişlerin atılmasının ardından zemin toprağı alımına başlanmıştı.Bir taraftan zemin toprak alımı devam eden projede bir taraftan da alt geçit için duvar montajlarına sürüyor.Çukurova Tünel Kavşak’ta aynı zamanda üst yan yollarda asfalt serim çalışmalarına başlandı.Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı Yol Yapım ve Onarım Şube Müdürlüğü’nce yürütülen çalışmalarda zemin toprak alımının tamamlanmasının ardından tünel kavşak içerisine asfalt serilmesi ve duvar montajlarının ardından tünel kavşağın hizmete girmesi hedefleniyor. YEDİKUYULAR’A OTOBÜS SEFERİ TATİL BOYUNCA HER GÜNKahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi’nin yapımını tamamladığı Yedikuyular Kayak Merkezi’ne hafta sonu başlattığı otobüs seferleri yarıyıl tatili boyunca her gün olarak düzenlenecek.Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Dairesi Başkanlığı Toplu Taşıma Şube Müdürlüğü’nce yapılan açıklamada: “Yedikuyular Kayak Merkezi’ne hafta sonu Cumartesi ve Pazar günleri olmak üzere haftada iki gün otobüs seferi konulmuştur. Yedikuyulara gitmek isteyen vatandaşlarımız Cumartesi ve Pazar günü saat 10.30’da Büyükşehir Belediyesi karşısındaki duraktan binebilirler. Yedikuyular Kayak Merkezi’nden ise geri dönüş saat 15.00 olarak belirlenmişti. Okulların yarıyıl tatiline girmesi dolayısıyla tatil süresince her gün aynı saatlerde hareket edecektir” denilerek bilgi verildi. BÜYÜKŞEHİR’DEN ÇOCUKLARA KARNE HEDİYESİKahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi okulların yarıyıl tatiline girmesi nedeniyle çocuklara Milano Sirki’ni getirtti.Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı Kültür ve Turizm Şube Müdürlüğü organizasyonuyla Kahramanmaraş’a gelen Milano Sirki, çocuklara keyifli dakikalar yaşattı.Hafta sonu Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezi’nde saat 12.00, 14.00, 16.00 ve 18.00 olarak dört seansta gösteri sunan Milano Sirki çocuklara heyecanlı saatler yaşattı.Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi’nin çocuklara karne hediyesi olarak şehrimize davet ettiği Milano Sirki’nin dört seans olarak sundukları gösterilerini 6 bin çocuk izledi.Milano Sirki oyuncularının birbirinden farklı ve heyecanlı sergiledikleri oyunları ilgi ve dikkatlice izleyen minikler oyunları keyifle izlediklerini ifade ederek başta Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ettiler. BÜYÜKŞEHİR’DEN BİR YOL DAHA
Kahramanmaraş’ta ulaşım sorununu ortadan kaldırmayı hedefleyen Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi bir mevcut yollarda bakım ve onarım çalışmalarını sürdürürken, bir taraftan da yeni yolların yapımına devam ediyor.Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı Yol Yapım ve Onarım Şube Müdürlüğü ekiplerince Türkoğlu İlesi ile Kılılı Mahallesi arasında yeni bir yolun yapımına başlandı.Toplam uzunluğu 3,6 kilometre olacak olan yolun genişliği ise 10 metre olarak yapılıyor. Şu anda malzeme çekme, dolgu ve sıkıştırma çalışmalarını yürütülen yol bir an önce tamamlanarak asfalta hazır hale getirilecek. BAŞKAN ERKOÇ YEDİ GÜZEL ADAM EDEBİYAT MÜZESİ’NDE
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, restorasyon çalışmalarında sona gelinen Yedi Güzel Adam Edebiyat Müzesi’nde incelemelerde bulundu.Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi tarafından restorasyon çalışmalarına başlanan ve iç dekor çalışmalarına kadar tamamlanan Yedi Güzel Adam Edebiyat Müzesi’nde yapılan çalışmaları yerinde inceleyen Başkan Erkoç, müzenin kısa bir zaman sonra hizmete açılacağını söyledi.Başkan Erkoç yaptığı açıklamada, Yedi Güzel Adam Edebiyat Müzesi’nin Türk Edebiyatına damga vuran yedi güzel adamın ismine yakışır bir şekilde bir edebiyat müzesi yaptıklarına dikkat çekerek, Kahramanmaraş’ın tarih, kültür, sanat ve edebiyat değerlerine sahip çıkmaya devam edeceklerini söyledi. İSTİŞARE TOPANTILARI DEVAM EDİYORKahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Yerel Buluşmalar İstişare Toplantısı’nın üçüncüsü Dulkadiroğlu İlçesi Mahalle muhtarları ile gerçekleştirdi.Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Pınarbaşı Çınarkasrı Tesisleri’nde gerçekleştirilen toplantıya AK Parti Kahramanmaraş Milletvekilleri Celalettin Güvenç, Mehmet Uğur Dilipak ve İmran Kılıç, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay, Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyesi Yasemin Ayranpınar,AK Parti İl Başkanı Ahmet Özdemir, Dulkadiroğlu İlçe Başkanı Ömer Bilal Oruç Debgici, Kadın Kolları Başkanı Asuman Yavuz ile Dulkadiroğlu İlçesi mahalle muhtarları katıldı.Yerel Buluşmalar İstişare Toplantısı’nda ilk önce Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi’nin yaptığı hizmetler slayt eşliğinde anlatıldı.Daha sonra bir konuşma yapan Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, muhtarların kendilerinin mesai arkadaşları olduklarını gördüklerini ifade ederek: “Muhtarlarımızı mesai arkadaşlarımız olarak görüyoruz. Mahallelerimizdeki sıkıntılardan muhtarlarımız aracılığıyla haberdar oluyoruz. Büyükşehir Belediyesi olarak güzel ve büyük hizmetler yapıyorsak bu başarıda muhtarlarımızın da payı büyüktür. Sizler mahallelerinizde bizim gözümüz, kulağımızsınız. Bizim göremediklerimizi, duyamadıklarımızı sizler vasıtasıyla öğreniyoruz ve bu doğrultuda da hizmet vermeye gayret ediyoruz. Bundan dolayı tüm muhtar arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum.Daha yaşanılabilir bir Kahramanmaraş için gece gündüz demeden hizmet vermeye gayret ediyoruz. Bu konuda sivil toplum kuruluşu temsilcilerimizle, siz muhtarlarımızla omuz omuza vererek bu şehrin sorunlarını birlikte aşmaya gayret ediyoruz” diye konuştu.
Kahramanmaraş’ta ulaşım sorununu ortadan kaldırmayı hedefleyen Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi bir mevcut yollarda bakım ve onarım çalışmalarını sürdürürken, bir taraftan da yeni yolların yapımına devam ediyor.Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı Yol Yapım ve Onarım Şube Müdürlüğü ekiplerince Türkoğlu İlesi ile Kılılı Mahallesi arasında yeni bir yolun yapımına başlandı.Toplam uzunluğu 3,6 kilometre olacak olan yolun genişliği ise 10 metre olarak yapılıyor. Şu anda malzeme çekme, dolgu ve sıkıştırma çalışmalarını yürütülen yol bir an önce tamamlanarak asfalta hazır hale getirilecek. BAŞKAN ERKOÇ YEDİ GÜZEL ADAM EDEBİYAT MÜZESİ’NDE
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, restorasyon çalışmalarında sona gelinen Yedi Güzel Adam Edebiyat Müzesi’nde incelemelerde bulundu.Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi tarafından restorasyon çalışmalarına başlanan ve iç dekor çalışmalarına kadar tamamlanan Yedi Güzel Adam Edebiyat Müzesi’nde yapılan çalışmaları yerinde inceleyen Başkan Erkoç, müzenin kısa bir zaman sonra hizmete açılacağını söyledi.Başkan Erkoç yaptığı açıklamada, Yedi Güzel Adam Edebiyat Müzesi’nin Türk Edebiyatına damga vuran yedi güzel adamın ismine yakışır bir şekilde bir edebiyat müzesi yaptıklarına dikkat çekerek, Kahramanmaraş’ın tarih, kültür, sanat ve edebiyat değerlerine sahip çıkmaya devam edeceklerini söyledi. İSTİŞARE TOPANTILARI DEVAM EDİYORKahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Yerel Buluşmalar İstişare Toplantısı’nın üçüncüsü Dulkadiroğlu İlçesi Mahalle muhtarları ile gerçekleştirdi.Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı Pınarbaşı Çınarkasrı Tesisleri’nde gerçekleştirilen toplantıya AK Parti Kahramanmaraş Milletvekilleri Celalettin Güvenç, Mehmet Uğur Dilipak ve İmran Kılıç, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay, Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyesi Yasemin Ayranpınar,AK Parti İl Başkanı Ahmet Özdemir, Dulkadiroğlu İlçe Başkanı Ömer Bilal Oruç Debgici, Kadın Kolları Başkanı Asuman Yavuz ile Dulkadiroğlu İlçesi mahalle muhtarları katıldı.Yerel Buluşmalar İstişare Toplantısı’nda ilk önce Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi’nin yaptığı hizmetler slayt eşliğinde anlatıldı.Daha sonra bir konuşma yapan Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, muhtarların kendilerinin mesai arkadaşları olduklarını gördüklerini ifade ederek: “Muhtarlarımızı mesai arkadaşlarımız olarak görüyoruz. Mahallelerimizdeki sıkıntılardan muhtarlarımız aracılığıyla haberdar oluyoruz. Büyükşehir Belediyesi olarak güzel ve büyük hizmetler yapıyorsak bu başarıda muhtarlarımızın da payı büyüktür. Sizler mahallelerinizde bizim gözümüz, kulağımızsınız. Bizim göremediklerimizi, duyamadıklarımızı sizler vasıtasıyla öğreniyoruz ve bu doğrultuda da hizmet vermeye gayret ediyoruz. Bundan dolayı tüm muhtar arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum.Daha yaşanılabilir bir Kahramanmaraş için gece gündüz demeden hizmet vermeye gayret ediyoruz. Bu konuda sivil toplum kuruluşu temsilcilerimizle, siz muhtarlarımızla omuz omuza vererek bu şehrin sorunlarını birlikte aşmaya gayret ediyoruz” diye konuştu.





