03 Ekim 2018 günü saat 19.30 sıralarında, Kahramanmaraş İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince Elbistan ilçesi, Gücük mahallesinde icra edilen önleyici kolluk devriyesi esnasında yapılan kontrolde, sürücülüğünü İ.G.(E-32)’ün yaptığı ve içerisinde Y.K.(E-29) ve A.D.(E-26)’ın bulunduğu otomobilde (3) Adet av tüfeği, (6) Adet avlanmış keklik,(1) adet dürbün ve (1) Adet avda kullanılan ses çıkartıcı cihaz ile cihaza akım sağlayan akü ele geçirilmiştir. Ele geçirilen malzemeler muhafaza altına alınırken, Kahramanmaraş Doğa Koruma ve Milli Parklar Müdürlüğü ekiplerince şahıslara idari yaptırım (para cezası) uygulanmıştır.Kamuoyuna saygı ile duyurulur
GÜNCEL
05 Ekim 2018 - 15:21
YOL DEVRESİNDE AV TÜFEĞİ ELE GEÇİRİLDİ
GÜNCEL
05 Ekim 2018 - 15:21





