Malatya Tecde Spor Salonunda 14 ilden takımlarının katıldığı müsabakada, grup birincisi olan SANKO Okulları Yıldız Kız Masa Tenisi Takımı Sporcuları, Bade Kolukısa, İrem Orhan, Semiha Ceyda Şahin ve Defne Ulu’yu kutluyor 27- 29 Nisan tarihleri arasında Adıyaman’da düzenlenecek Türkiye Şampiyonası’nda Gaziantep’i temsil edecek.
BÖLGESEL
10 Nisan 2018 - 15:28
SANKO OKULLARI MASI TENİSİ TAKIMI TÜRKİYE ŞAMPİYONASINA GİDİYOR
Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğünce düzenlenen “Okul Sporları Yıldızlar Masa Tenisi Bölge Şampiyonası”nda SANKO Okulları Yıldız Kız Masa Tenisi Takımı, grup birincisi olarak gruptan çıktı.
BÖLGESEL
10 Nisan 2018 - 15:28





