SANKO Liseleri öğrencileri 17 tıp, 19 mühendislik, 8 diş, 8 mimarlık, 4 eczacılık, 5 fen-edebiyat, 2 eğitim, 1 sağlık bilimleri, 1 iktisadi-idari bilimler ve 1 mütercim-tercümanlık fakültesini kazanarak çalışmalarını taçlandırdı.SANKO Koleji ve SANKO Fen ve Teknoloji Lisesi Müdürü Uğur Topuz, öğrencilerinin planlı ve sistemli çalışmalar sonunda elde ettikleri başarılı sonuçları, doğru bir tercih yönlendirmesi ile istedikleri bölümleri kazanmalarının mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.Topuz, emeği geçen öğretmenleri kutlayarak, mezun öğrencilerine yeni yaşamlarında başarılar diledi.
BÖLGESEL
03 Eylül 2018 - 16:34
SANKO LİSELERİ ÖĞRENCİLERİNDEN 2018 ÖSYS'DE BÜYÜK BAŞARI
SANKO Fen ve Teknoloji Lisesi ile SANKO Koleji öğrencileri, 2018 YKS yerleştirme sonuçlarında büyük bir başarıya imza attılar.
BÖLGESEL
03 Eylül 2018 - 16:34





