Clarion Hotel de bir basın toplantısı yapan Şahin Balcı, KMTSO Son Meclis toplantısında meclis üyesi arkadaşlarıma aday olduğumu açıklamıştım, bugünde basın mensupları ile aday olduğumu ilan etmek için burada toplantı yaptığını söyledi. Şahin Balcı, “ KMTSO içine kapandı yeniden eski günlerine getirmek için arkadaşlarımın isteği üzerine aday oldum, Bu bir ekip işi daha önce yönetimde ve Meclis başkanlığı yaptığım KMTSO Yönetim Kurulu Başkanı olarak geri dönmek istiyorum,” dedi. Bugüne kadar ne yaptıklarını ne yapamadıklarını, Mehmet Balduk dönemi ve sonraki dönemlerde yapılan ve yapılanmayanları sıralayan Şahin Balcı: “ İlk defa Mehmet Balduk ile oda yönetimine seçildiğimizde odadan maaş alma, oturum parası alma işini kaldırmıştık, dolayısı ile burada maaş veya oturum parası yok, bu bir gönül işi işimizi bırakarak Kahramanmaraş Sanayici ve iş adamına şehrimize hizmet etmeye talibiz görev bize verilirse Kahramanmaraş’a hizmet edeceğim,” diye konuştu.
GÜNCEL
30 Mart 2018 - 15:10
Şahin Balcı KMTSO adayım
Basın Mensupları ile bir araya gelen Çabasan Yönetim Kurulu Başkanı Şahin Balcı, “ Nisan ayında yapılacak olan Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası Başkanlığına adayım,” dedi.
GÜNCEL
30 Mart 2018 - 15:10





