ELBİSTAN’DA MİNİKLERE HAYVANLARI KORUMANIN GÜZELLİKLERİ ANLATILDIElbistan Sevgi Anaokulunda gerçekleştirilen eğitime çocuklar büyük ilgi gösterdiler. Elbistan İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü personellerinden Veteriner Hekim N. Şeyma BALİ KILIÇ tarafından çocuklara verilen eğitimde öğrencilere 4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü programı kapsamında hayvanları korumanın önemi, evcil hayvan beslemenin hayatımıza kattığı faydalar ve veteriner hekimlerin görevleri resimlerle anlatıldı. Elbistan İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürü Ayhan ÖZCAN; ‘’Hayvan sevgisinin çocuklara aşılanması, hayvan sevgisinin temellerinin atılması için çocuklara eğitim verilmesi gerekir. Bu nedenle bizlerde Elbistanlı çocuklara bu sevgiyi aşılamak istiyoruz’’ dedi. Elbistan İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürü Ayhan ÖZCAN; Bu tür eğitim ve etkinliklerin devam edeceğini de belirtti..jpeg)
ONİKİŞUBAT İLÇE MÜDÜRLÜĞÜNDEN GIDA DENETİMLERİ HIZ KESMEDEN DEVAM EDİYOROnikişubat İlçe müdürlüğü sınırları içerisinde faaliyet gösteren gıda satış ve toplu tüketim yerleri İlçe Müdürlüğümüzde görevli gıda denetçileri tarafından etkili bir şekilde denetlenmektedir.2017-2018 yeni eğitim ve öğretim yılının başlamasıyla birlikte öğrencilerin daha sağlıklı gıdalar tüketebilmesi için okul kantinlerinde denetimlerimiz sıklaştırılmıştır. Bundan sonrada okul kantinlerinde denetimlerin eğitim öğretim dönemi boyunca yoğunlaştırılarak devam edeceği söylendi.Onikişubat İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Muhammed KORLAELÇİ, halkımızın güvenli ve sağlıklı gıdaya ulaşmaları için kontrollerin etkili bir şekilde devam edeceğini belirtilerek, ‘’Tarladan sofraya kadar güvenli bir gıda zinciri oluşturmak ana hedefimiz haline geldi, işletmecilerimiz ve tüketicilerimizle el ele vererek daha sağlıklı ve güvenli bir gıda sektörü oluşturulmasını sağlayacağız.’’ Dedi. .jpg)
.jpg)
.jpeg)
ONİKİŞUBAT İLÇE MÜDÜRLÜĞÜNDEN GIDA DENETİMLERİ HIZ KESMEDEN DEVAM EDİYOROnikişubat İlçe müdürlüğü sınırları içerisinde faaliyet gösteren gıda satış ve toplu tüketim yerleri İlçe Müdürlüğümüzde görevli gıda denetçileri tarafından etkili bir şekilde denetlenmektedir.2017-2018 yeni eğitim ve öğretim yılının başlamasıyla birlikte öğrencilerin daha sağlıklı gıdalar tüketebilmesi için okul kantinlerinde denetimlerimiz sıklaştırılmıştır. Bundan sonrada okul kantinlerinde denetimlerin eğitim öğretim dönemi boyunca yoğunlaştırılarak devam edeceği söylendi.Onikişubat İlçe Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Muhammed KORLAELÇİ, halkımızın güvenli ve sağlıklı gıdaya ulaşmaları için kontrollerin etkili bir şekilde devam edeceğini belirtilerek, ‘’Tarladan sofraya kadar güvenli bir gıda zinciri oluşturmak ana hedefimiz haline geldi, işletmecilerimiz ve tüketicilerimizle el ele vererek daha sağlıklı ve güvenli bir gıda sektörü oluşturulmasını sağlayacağız.’’ Dedi. .jpg)
.jpg)





