Gaziantep'in duayen gazetecilerinden, Sanko Holding Basın-Yayın ve Kurumsal iletişim Müdürü Cengiz Halil Çiçek, Business Life dergisi tarafından yayınlanan "Ekonomi Gazetecileri Gözünden Basın Dostu 50 İletişim lideri" listesinde yer aldı.EKONOMİ GAZETECİLERİ GÖZÜNDEBASIN DOSTU 50 İLETİŞİM LİDERİ (A'dan Z'ye)1. Alı Evren Eskibatman-Oyak Kurumsal İletişim Müdürü2. Arda Öztaşkın-Yapı Kredi Marka Yönetimi Direktörü3. Armağan Engel-QNB Finansbank İletişim ve Müşteri Deneyimi Ofisi Direktörü4. Arzu Deniz Aksoy-BASF Türk Kurumsal İletişim ve Kamu İlişkileri Direktörü5. Aslı Alemdaroğlu-Zorlu Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü6. Ayşe Barış Özkoray-Vakko Holding Marka İletişim Direktörü7. Ayşenur Aydın-Opet Kurumsal İletişim Müdürü8. Bahar Erbengi-Doğuş Holding Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı9. Banu Karamuk-Pegasus Hava Yolları Kurumsal İletişim Danışmanı10. Bengi Vargül Şen-TAV Kurumsal İletişim Direktörü11. Berna Kumaş Sipahi-Arkas Holding Kurumsal İletişim Direktörü12. Buket Okumuş-Netaş Marka ve İletişim Direktörü13. Burçun İmir-Allianz Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü14. Burhan Denizli-ORKA Holding Kurumsal İletişim Direktörü15. Canan Soysal-İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı Kurumsal İletişim Müdürü16. Cem Tanır-Boyner Grup Kurumsal İletişim Direktörü17. Cem Tanrıkılıcı-Eczacıbaşı Holding Medya İlişkileri Direktörü18. Cengiz Halil Çiçek-SANKO Holding Basın Yayın Müdürü19. Dilek Özcanlı Uslu-Çevko Kurumsal İletişim Müdürü20. Ebru Ertan Bilge-Signify Ortadoğu, Türkiye ve Pakistan Kurumsal İletişim Direktörü21. Ebru Kantoğlu-Doğuş Otomotiv Kurumsal İletişim Müdürü22. Elif Güvenen-Garanti Bankası Kurumsal Marka Yönetimi ve Pazarlama İletişimi Birim Müdürü23. Evrim Ergin-Limak Holding Yönetim Kurulu Basın Danışmanı24. Ezgi Yıldız Kefeli-Mercedes-Benz Türk Kurumsal İletişim Müdürü25. F. Fatma Çelenk-Ant Yapı Kurumsal İletişim Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Koordinatörü26. Filiz Karagül Tüzün-Sabancı Holding Kurumsal İletişim Direktörü27. Gonca Sofuoğlu Temiz-Ford Otosan Kurumsal İletişim Müdürü28. Hande Özay Yağcı-Açık Grubu Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü29. İlker Çelik-Panasonic Eco Solutions Türkiye Kurumsal İletişim ve KSS Müdürü30. Kaan Ünver-Anadolu Grubu Kurumsal İlişkiler ve İletişim Koordinatörü31. Mehmet Aykırı-Yaşar Holding Kurumsal İletişim Direktörü32. Mehmet Güneli-Prontotour İçerik ve Kurumsal İletişim Müdürü33. Meltem Okyar Perdeci-Shell Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü34. Mine Tuduk-LİV Hospital Kurumsal İletişim Müdürü35. Murat Göllü Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı36. Oya Ünlü Kızıl-Koç Holding Dış İlişkiler ve Kurumsal İletişim Direktörü37. Özlem Kaya-SOCAR Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü38. Pınar Türker Fadıloğlu-HSBC Türkiye Kurumsal İletişim Grup Başkanı39. Rana Birden Çorbacıoğlu-Kale Grubu Kurumsal İletişim ve Kamu İlişkileri Direktörü40. Seda Güler-Doğa Sigorta Kurumsal İletişim Müdürü41. Selin Koral-Beyçelik Holding Kurumsal İletişim Müdürü42. Selmin Gündoğdu-Yataş Grup Kurumsal İletişim Direktörü43. Sevda Malkoç-LC Waikiki Kurumsal İletişim ve Reklam Müdürü44. Şule Yücebıyık-Borusan Holding Kurumsal İletişim Direktörü45. Vildan Baş Yıldırım-Kiğılı Kurumsal İletişim Müdürü46. Yeliz Öz Kara-Koç Holding Medya İlişkiler Müdürü47. Yonca Erkan-Teknosa Kurumsal İletişim Müdürü48. Zeynep Demirkol-TEB Marka ve İletişim Direktörü49. Zeynep Özbil-Arçelik Kurumsal İletişim Direktörü50. Zuhal Şeker-Pladis Global CEO İletişim Danışmanı* Liste 34 ekonomi gazeteci tarafından seçilmiştir.OBJEKTİF LİSTE…“Basın Dostu İletişim Liderleri” listemizi ise duayenler kadar deneyimli ve genç gazetecilerin görüşleri doğrultusunda hazırladık. Tabii yoğunlukları nedeniyle ulaşamadığımız ve bu yıl yer veremediğimiz ve önümüzdeki seneler için seçilmelerin beklediğimiz birçok kıymetli isim de mevcut. İlk bir iki görüşmeden örnekle, Sanko Holding Basın-Yayın Müdürü Cengiz Halil Çiçek'e “babacan” unvanı layık görüldü.SANKO HOLDİNG BASIN VE YAYIN MÜDÜRÜ CENGİZ HALİL ÇİÇEK:‘BASININ ÇIKARI DA GÖZETİLMELİ’Sanko Holding Basın ve Yayın Müdürü Cengiz Halil Çiçek, iletişimcinin başarısında, basın mensuplarıyla diyaloğunun önemine işaret etti. Çiçek; kurum çıkarlarını gözetirken, basının unutulamayacağını dile getirdi.Bir iletişimcinin “işini yapması” için gazetecilerle iyi bir iletişim kurmalı. Basın organları, hedef kitleye mesajın doğru ve etkili ulaşmasında en önemli mecradır. İletişimci kurumunu gözetirken, basının önemini ve çıkarlarını kesinlikle görmezden gelmemeli. “Basın Dostu İletişimci” olmanın artıları arasında, kurum itibarına yönelik saldırı ya da tehdit söz konusu olduğunda, hızlı, şeffaf ve “nokta temas”la etkin kriz yönetimini başarıyla gerçekleştirmek bulunuyor.
Alıntı: https://gazikent27.com/
Alıntı: https://gazikent27.com/