Bem-Bir-Sen Kahramanmaraş Şube Başkanı Necati Kahveci ve Bem-Bir-Sen yönetimi Kahramanmaraş Büyükşehir Zabıta Daire Başkanı Eyüp Karataş’ı makamında ziyaret ederek, zabıta çalışanlarına ve vatandaşlara yönelik çabalarından ötürü teşekkür etti.Kahveci; “Bu yıl, zabıta teşkilatımızın 192. kuruluş yıl dönümünü kutluyoruz. Osmanlı döneminde toplumsal ve ekonomik hayatın önemli ve ayrılmaz parçası olan Zabıta teşkilatı, günümüzdeki yasal statüsüyle milletimize hizmet etmeye devam ediyor” dedi.
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
06 Eylül 2018 - 15:48
BEM-BİR-SEN ZABITALARI UNUTMADI…
Bem-Bir-Sen Kahramanmaraş Şubesi, Zabıta Teşkilatının kuruluşunun 192. yıl dönümünü kutladı. Sendika yönetimi, Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığını ziyaret ederek, zabıta personeliyle bir araya geldi.
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
06 Eylül 2018 - 15:48





