Cengiz Halil Çiçek'e "babacan" unvanı...

Sanko Holding Basın-Yayın ve Kurumsal iletişim Müdürü Cengiz Halil Çiçek, "Ekonomi Gazetecileri Gözünden Basın Dostu 50 İletişim lideri" listesinde yer aldı.

Gaziantep'in duayen gazetecilerinden, Sanko Holding Basın-Yayın ve Kurumsal iletişim Müdürü Cengiz Halil Çiçek, Business Life dergisi tarafından yayınlanan "Ekonomi Gazetecileri Gözünden Basın Dostu 50 İletişim lideri" listesinde yer aldı.

EKONOMİ GAZETECİLERİ GÖZÜNDE

BASIN DOSTU 50 İLETİŞİM LİDERİ (A'dan Z'ye)

1. Alı Evren Eskibatman-Oyak Kurumsal İletişim Müdürü

2. Arda Öztaşkın-Yapı Kredi Marka Yönetimi Direktörü

3. Armağan Engel-QNB Finansbank İletişim ve Müşteri Deneyimi Ofisi Direktörü

4. Arzu Deniz Aksoy-BASF Türk Kurumsal İletişim ve Kamu İlişkileri Direktörü

5. Aslı Alemdaroğlu-Zorlu Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü

6. Ayşe Barış Özkoray-Vakko Holding Marka İletişim Direktörü

7. Ayşenur Aydın-Opet Kurumsal İletişim Müdürü

8. Bahar Erbengi-Doğuş Holding Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı

9. Banu Karamuk-Pegasus Hava Yolları Kurumsal İletişim Danışmanı

10. Bengi Vargül Şen-TAV Kurumsal İletişim Direktörü

11. Berna Kumaş Sipahi-Arkas Holding Kurumsal İletişim Direktörü

12. Buket Okumuş-Netaş Marka ve İletişim Direktörü

13. Burçun İmir-Allianz Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü

14. Burhan Denizli-ORKA Holding Kurumsal İletişim Direktörü

15. Canan Soysal-İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı Kurumsal İletişim Müdürü

16. Cem Tanır-Boyner Grup Kurumsal İletişim Direktörü

17. Cem Tanrıkılıcı-Eczacıbaşı Holding Medya İlişkileri Direktörü

18. Cengiz Halil Çiçek-SANKO Holding Basın Yayın Müdürü

19. Dilek Özcanlı Uslu-Çevko Kurumsal İletişim Müdürü

20. Ebru Ertan Bilge-Signify Ortadoğu, Türkiye ve Pakistan Kurumsal İletişim Direktörü

21. Ebru Kantoğlu-Doğuş Otomotiv Kurumsal İletişim Müdürü

22. Elif Güvenen-Garanti Bankası Kurumsal Marka Yönetimi ve Pazarlama İletişimi Birim Müdürü

23. Evrim Ergin-Limak Holding Yönetim Kurulu Basın Danışmanı

24. Ezgi Yıldız Kefeli-Mercedes-Benz Türk Kurumsal İletişim Müdürü

25. F. Fatma Çelenk-Ant Yapı Kurumsal İletişim Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Koordinatörü

26. Filiz Karagül Tüzün-Sabancı Holding Kurumsal İletişim Direktörü

27. Gonca Sofuoğlu Temiz-Ford Otosan Kurumsal İletişim Müdürü

28. Hande Özay Yağcı-Açık Grubu Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü

29. İlker Çelik-Panasonic Eco Solutions Türkiye Kurumsal İletişim ve KSS Müdürü

30. Kaan Ünver-Anadolu Grubu Kurumsal İlişkiler ve İletişim Koordinatörü

31. Mehmet Aykırı-Yaşar Holding Kurumsal İletişim Direktörü

32. Mehmet Güneli-Prontotour İçerik ve Kurumsal İletişim Müdürü

33. Meltem Okyar Perdeci-Shell Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü

34. Mine Tuduk-LİV Hospital Kurumsal İletişim Müdürü

35. Murat Göllü    Akbank Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı

36. Oya Ünlü Kızıl-Koç Holding Dış İlişkiler ve Kurumsal İletişim Direktörü

37. Özlem Kaya-SOCAR Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü

38. Pınar Türker Fadıloğlu-HSBC Türkiye Kurumsal İletişim Grup Başkanı

39. Rana Birden Çorbacıoğlu-Kale Grubu Kurumsal İletişim ve Kamu İlişkileri Direktörü

40. Seda Güler-Doğa Sigorta Kurumsal İletişim Müdürü

41. Selin Koral-Beyçelik Holding Kurumsal İletişim Müdürü

42. Selmin Gündoğdu-Yataş Grup Kurumsal İletişim Direktörü

43. Sevda Malkoç-LC Waikiki Kurumsal İletişim ve Reklam Müdürü

44. Şule Yücebıyık-Borusan Holding Kurumsal İletişim Direktörü

45. Vildan Baş Yıldırım-Kiğılı Kurumsal İletişim Müdürü

46. Yeliz Öz Kara-Koç Holding Medya İlişkiler Müdürü

47. Yonca Erkan-Teknosa Kurumsal İletişim Müdürü

48. Zeynep Demirkol-TEB Marka ve İletişim Direktörü

49. Zeynep Özbil-Arçelik Kurumsal İletişim Direktörü

50. Zuhal Şeker-Pladis Global CEO İletişim Danışmanı

* Liste 34 ekonomi gazeteci tarafından seçilmiştir.

OBJEKTİF LİSTE…

“Basın Dostu İletişim Liderleri” listemizi ise duayenler kadar deneyimli ve genç gazetecilerin görüşleri doğrultusunda hazırladık. Tabii yoğunlukları nedeniyle ulaşamadığımız ve bu yıl yer veremediğimiz ve önümüzdeki seneler için seçilmelerin beklediğimiz birçok kıymetli isim de mevcut. İlk bir iki görüşmeden örnekle, Sanko Holding Basın-Yayın Müdürü Cengiz Halil Çiçek'e “babacan” unvanı layık görüldü.

SANKO HOLDİNG BASIN VE YAYIN MÜDÜRÜ CENGİZ HALİL ÇİÇEK:

‘BASININ ÇIKARI DA GÖZETİLMELİ’

Sanko Holding Basın ve Yayın Müdürü Cengiz Halil Çiçek, iletişimcinin başarısında, basın mensuplarıyla diyaloğunun önemine işaret etti. Çiçek; kurum çıkarlarını gözetirken, basının unutulamayacağını dile getirdi.

Bir iletişimcinin “işini yapması” için gazetecilerle iyi bir iletişim kurmalı. Basın organları, hedef kitleye mesajın doğru ve etkili ulaşmasında en önemli mecradır. İletişimci kurumunu gözetirken, basının önemini ve çıkarlarını kesinlikle görmezden gelmemeli. “Basın Dostu İletişimci” olmanın artıları arasında, kurum itibarına yönelik saldırı ya da tehdit söz konusu olduğunda, hızlı, şeffaf ve “nokta temas”la etkin kriz yönetimini başarıyla gerçekleştirmek bulunuyor.
Alıntı: https://gazikent27.com/