Amacımız; Dünya Vatandaşı Seçkin Bireyler Yetiştirmek

Kahramanmaraş Sınav Koleji Kurucusu Ayhan Kılınç, basın mensupları ile bir araya gelerek, kurum kimliğinin, kurum çalışanlarının kamuoyunda algılanması, tanınması ve geliştirilmesi yönünde açıklamalarda bulundu.

Beraberinde, Eğitim Koordinatörü Ayşe Yiğiter, Kurumsal İletişim Sibel Çolak ve Kurumsal DanışmanBekir Sarıtaş’ın da hazır bulunduğu toplantıda Kurucu Kılınç, 35 yıllık bir geçmişe dayalı Sınav Eğitim Kurumları’nın Kahramanmaraş’a gelmesinin eğitim adına büyük bir değer kattığını ifade etti.

Kervanhan’da düzenlenen toplantıda, Kahramanmaraş Sınav Koleji Kurucusu Ayhan Kılınç, yaptığı konuşmasında amaçlarının,  hem öz değerlerimize bağlı hem de evrensel normları benimseyen ufku geniş, özgüveni yüksek, “dünya vatandaşı” seçkin bireyler yetiştirmek olduğuna vurgu yaptı.

Sınav Eğitim Kurumlarının, öylesine kurulmuş bir işletme olmadığının altını çizen Kılınç;  “İlk kez Ankara'da faaliyet göstermeye başlayan Sınav Eğitim Kurumları, bugün ülke genelinde yaygın, öncü ve örnek bir kurum olarak saygın bir marka haline gelmiştir. Sınav Eğitim Kurumları, öylesine kurulmuş bir işletme değildir. Felsefesi, hedefleri, ismi, renkleri, sloganları, amblemi, reklamı, tanıtımı, her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş, danışılmış, sorulmuş; kısaca kolektif bir aklın ürünü olarak ortaya çıkmıştır.

Fiziki yapısı, çağdaş eğitim anlayışı yüksek standartlarda bir okul kurduk. Amacımız; yeniliğe açık, akademik eğitimin yanında etkin yabancı dil öğretiminin yapıldığı; sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerle zenginleştirilmiş programıyla, hem öz değerlerimize bağlı hem de evrensel normları benimseyen ufku geniş, özgüveni yüksek, “dünya vatandaşı” seçkin bireyler yetiştirmektir.

Yol haritasındaki bileşenlerden bir tanesi işini severek yapmaktır. Sınav Okullarının standartları ve eğitim sistemi, öğrencilerin en uygun atmosferde eğitim alacakları şekilde oluşturulmuştur. Amaç, onların strese girmeden, severek, isteyerek öğrenmeleridir. Öğrencilerin akademik başarısının yanında ruhsal ve kişisel gelişimleri de dikkate alınır. Çünkü "Bugünün mutlu ve başarılı çocukları, yarının üretken ve saygın bireyleri" olacaktır” dedi.

Okulun fiziki yapısından ve sunulan imkanlardan da bahseden Kılınç; “Kahramanmaraş Sınav Koleji’nde; anasınıfı, ilkokul, ortaokul, Anadolu ve Fen Lisesi olarak 6000 m² kapalı alanı, 56 derslik, laboratuvar, resim, müzik atölyeleri, spor salonu, bilgisayar laboratuvarı, drama salonu, kütüphanesi ve çocuklarımıza 3 öğün yemek veren yemekhanesiyle farkındalık oluşturan bir eğitim kurumu inşa ettik. Okul imkânlarının yanı sıra çocuklarımızın kişisel ve ruhsal gelişimleri için hemşiresinden, diyetisyeninden, çocuk pedagoguna kadar en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş olup nitelikli istihdama yer verilmiştir.

Anasınıfından başlayan 16 saatlik dil eğitimi liseyi bitirene kadar devam etmektedir. Amerika ve Kanada ile öğrenci değişim programı uygulayan bir Koleji şehrimize kazandırmak bizim için büyük bir onurdur.

Sınav.net bilgi işlem sistemi ile velilerimiz; çocuklarımızın akademik başarısını, deneme sınavlarını ve sosyal yaşamlarını anında takip edebilmektedirler.

Son olarak 11 – 12 Ocakta yapacağımız “Düzey Belirleme Sınavı”na tüm öğrencilerimizi davet ediyoruz. Sınava başvurular online olarak sinav.com.tr adresinden yapılmaktadır” diye konuştu.

Kılınç, yaptığı açıklamalarının ardından basın mensuplarının sorularını yanıtladı.  

KAHRAMANMARAŞ SINAV KOLEJİ KURUCUSU AYHAN KILINÇ KİMDİR?

Karadeniz Teknik Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Matematik Bölümü’nü bitirdi. Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nden eğitim formasyonu aldı. Sütçü İmam Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi’nde Matematik alanında yüksek lisansını yaptı.

Batman, Şanlıurfa, Kilis ve Kahramanmaraş’ta Millî Eğitim Bakanlığı’na bağlı çeşitli okullarda görev yaptı. En son TOBB Fen Lisesi’nde matematik öğretmenliği yaparken, MEB’den istifa ederek Kahramanmaraş Sınav Koleji’ni açtı. 25 yıllık öğretmenlik hayatında; çeşitli dershanelerde ortaklık ve matematik öğretmenliği yaptı.

Fatih Projesi, matematik eğitim ve öğretim metotları, TÜBİTAK’a öğrenci hazırlama programlarına katıldı.