50 YIL SONRA BULUŞMA

Gaziantep Kolej Vakfı'nın ilk iki yıl mezunları, 50 yıl sonra Türkiye'nin çeşitli illerinden gelerek 28 - 29 Ekim günlerinde Gaziantep'te buluşup hasret giderecekler.

İlk buluşma, Gaziantep Kolej Vakfı Başkanı Nükhet Ersoy’un okul bahçesinde vereceği kahvaltıda gerçekleşecek.

Cumartesi ve Pazar günü kolejli arkadaşların gezi programlarına iştirak olunacak. Ayrıca Gaziantep Kulubü’nün Pazar akşamı Tuğcan Otel’de organize edeceği Cumhuriyet Kutlama yemeğine katılım olacak.